tisdag 1 november 2011

6 månader idag

galet så fort det går, vår lille bebis har blivit hela sex månader REDAN.
Så idag fick kan gå på halvårs kontrollen och få två sprutor. Hmm, inte så snäll mamma den lilla krabaten har inte:/. Men i långa loppet så är det ju något bra. Och han märkte inte så mycket av det faktiskt, gnällde till lite bara sen var det över. Sen vägde han 9220 gram och var 71 cm lång, min stora lille kille:).
Har även fått mitt ortoligt slitna hår toppat idag, tack snälla Ida. Får se om jag ska slänga i någon färg snart eller om jag bara fixar utväxten.
Men det bästa under dagen var nog att jag fick två fina jobbarkompisar på besök. Dom kom med en liten försenad välkomstpresent till William från alla på jobbet, så otroligt söta:). Fick både pengar och presentkort. Pengarna fick åka direkt ner i spargrisen och presentkorten sitter jag redan och spånar på vad jag ska hitta på för skoj åt lillfisen. Vill ju helst att det ska vara något han kan ha länge eller spara. Hmm svårt det där, men nåt ska jag nog kunna klura ut.

Nu blir det nog att krypa ner i sängen snart för imorgon har vi en massa skoj inplanerat och blir borta hela dagen.

2 kommentarer:

  1. stora killen han är =) va fort de går.. redan 6 månander och duktig med sprutan :) kram

    SvaraRadera
  2. Stora killen! Helt galet så fort det går egentligen :S Reagerade han något efteråt på sprutan den här gången?

    Vilka snälla arbetskamrater du har :)

    kramar

    SvaraRadera