torsdag 7 februari 2013

Hoppas på en tidig kväll

gah, är bokstavligt talat helt slut just nu.
Efter en natt med total kaos hade jag planerat redan innan jag gick upp i morse att jag skulle lägga mig och sova med Molly någon timme efter vi lämnat ungarna på dagis. Blev att snabbt ställa om dom planerna efter jag har gått upp och fick mig en mindre chock när jag såg hur "fint" mina två busar hade hunnit gjort innan jag orkade pallra mig ur sängen. Hela huset såg ut som ett bombnedslag och ett tag visste jag inte om jag ville skratta eller gråta.
Har även varit en sväng in till stan, var chaufför åt Eva. Blev även ett stopp på IKEA och på hemvägen åkte vi förbi mormor på en snabbfika.
Väl hemma igen var det bara att värma maten och sätta sig och äta (dom andra hade precis ätit). Det slutade med att Oliver i princip hade ätit upp all min mat, helt galet vad den ungen äter nu för tiden.
Nu sitter jag och hoppas på att få i säng ungarna snart så jag an krypa i säng jag med. Måste ju vila ifall man ska orka med n dag på Leos imorgon;). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar