fredag 26 oktober 2012

Sjukstugan

ja det har varit det hela veckan här hemma. Först fick William magsjuka och sen feber. Igår kväll fick Oliver feber och sen MASSA små prickar på hela kroppen. Har pratat med BVC och dom gissar på att det är höstblåsor. Jag känner mig dock lite osäker då han inte har en enda blåsa utan bara massa små prickar. Men det går ju höstblåsor på dagis så risken finns ju att det är det. Men har även hört att det går svinkoppor på dagis så det finns ju även risk för att det ska vara scharlakansfeber. Men skulle återkomma på måndag om symtomen ändras eller höra av mig till 1177 under helgen om det blev värre.

Själv ska jag göra mig klar, ska ut och käka med jobbet. Känns lite småtungt nu då dom är sjuka här hemma och sambon har tagit vabbningen hela veckan redan. Blir dock inte borta så länge. Sen ska jag mysa med mina fina grabbar resten av helgen:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar