tisdag 18 september 2012

Helt slut

var ju som sagt på Ullared i helgen som var och GALET så nöjd jag är över den helgen. Både med shoppingen och det underbara men galna sällskapet:). Tror alla som var med var riktigt nöjda då vi nu har bestämt oss för att göra det till vår årliga tjejhelg, hihi. Så nästa år i typ september drar vi med all sannolikhet iväg igen, längtar redan.
Har ju inte hunnit återhämtat mig från helgen än kan jag säga. Kom ju hem runt 21 i söndagskväll och eftersom jag skulle upp och jobba sju igår så var det bara att hoppa in i duschen för att sen krypa i säng. Dagarna går verkligen i ett den här veckan eftersom jag jobbar 7-16 mån-tors och H jobbar em. Så jag åker ju och hämtar ungarna direkt när jag slutat för att sen åka hem och slänga ihop lite mat. Sen har jag varit tvungen att tvätta MASSOR eftersom tvättberget här hemma aldrig tycks ta slut. Kan ju tro att man var borta två veckor och inte två nätter:/. Och då tvättade jag undan ALLT innan jag åkte. Men nu har jag iaf fått bort tvätten som var här hemma s¨nu har jag börjat med min packning. Igår blev det även en lite bättre städning här hemma, kan ju säga att det behövdes. Så nu är det bara att försöka plocka lite varje dag så det inte blir tokstökigt igen. Hatar verkligen att städa när det tar flera timmar, då plockar jag hellre lite varje dag.
Har för den delen inte ens hunnit tänka tanken på att packa upp allt som handlades i helgen och den tanken kommer jag nog skjuta undan till på fredag för då är jag ledig. H skulle försöka jobba över nu så även han kan vara ledig på fredag. Det skulle verkligen vara jätte skönt att få en långhelg ihop, det behövs efter veckan som varit.
Nej nu måste jag försöka få i säng mina troll, så inte jag däckar innan dom;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar