fredag 7 september 2012

Fredag igen

som ni redan vet så har min helg redan varit och jag ska nu jobba hela helgen. Känns lite tufft nu om jag ska vara riktigt ärlig. Men det gör det alltid på just fredagen innan man kommer till jobbet, men när man väl är där brukar det alltid flyta på riktigt bra. Sambon jobbar även han hela helgen så imorgon innan jobbet ska jag skjutsa ut ungarna till mamma så dom får vara där till på söndag när jag slutar jobba. Och till Olivers stora förtjusning så ska han få vara hos Tobbe (min lillebror) och Susanne imorgon ett tag, är typ det enda han har pratat om sen han vaknade nu på morgonen;). Känns faktiskt väldigt skönt att veta att vi kommer få sova ordentligt natten mellan lördag och söndag.
Nästa vecka blir en fullspäckad vecka. På min lediga måndag ska jag till jobbet på kurs, sen jobbar jag till på torsdag. Har tagit ledigt på fredag för på fredag tidigt på morgonen drar vi iväg till ULLARED:). Vi blir där ända till på söndag så ni kan ju tänka er hur mycket shopping det blir, hihi.
Måste dock kolla om någon vänlig själ kan tänka sig att byta och ta min kväll på torsdag så jag istället kan jobba dag så jag hinner vara med mina busar lite innan jag åker. Eftersom H har ledig vecka nästa vecka så kan man ju alltid ta fredagsmyset redan på torsdag.

1 kommentar:

  1. tänkte faktiskt försöka få in allt i rummet idag. se om jag hinner/orkar. ska sätta fart nu. då blir det växasäng å sen spjälsäng här med. men sen ska vi iväg och handla en våningssäng. det får bli så helt enkelt. allt utrymme är ju bara att tacka för!..

    SvaraRadera