torsdag 18 april 2013

regn, regn och bara regn.

Ja enda fördelen med detta regnande är nog att snön försvinner fort.
Idag var jag och Molly iväg på babycafé medan bröderna var på dagis. Dock blev det ingen promenad efteråt eftersom jag hade tagit bilen då mina barn inte var så samarbetsvilliga i morse. Men lika bra var det eftersom det bara har regnat hela dagen. Jag och Wille har precis bakat brownies som vi ska ha till kalaset. Blev dock en liten dispyt mellan oss då William ville äta all smet (han tog decilitermåttet och skulle sleva i sig då jag sa åt honom att han inte fick äta mer smet. Då blev han så klart sur som bara Wille kan och ställde sig och sura i ett hörn i köket. Det är ju tur att det går över ganska fort, i detta fall så fort jag sa att han skulle få slicka ur skålen;).
Om en stund ska vi plocka ut kakorna och sen åka iväg till farmor (Eva) där vi ska bli bjudna på middag. Det är vardagslyx det:).   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar