söndag 14 april 2013

Mitt i natten

Ja jag vet, borde verkligen sova nu men känner mig inte särskilt trött. Bra mysigt att ligga och lyssna på Mollys andetag från spjälsängen.
Idag har det varit full rulle hela dagen. Började med att baka biskvier, så nu har jag börjar med bakningen till kalaset. Har en hel del till som ska bakas så tänkte att det kanske var bra att börja i tid så man slipper stressa sista dagarna. Kör väl på med dom saker som går bra att frysa nu tänkte jag.
Vi var även iväg till badhuset en sväng, mycket uppskattat av alla tre barn så det gör vi garanterat om snart.
Sambon har varit duktig och börjat rensa ur garagen. Två släp till tippen har det blivit än så länge och mer lär det bli. Skönt att vi precis har satt på dragkrok, den kommer vara användbar i vår och sommar. Dock kostade det ju en slant plus att jag hade storservicen på bilen. Gav hatar verkligen när pengarna tar slut innan man ens fått in dom på kontot.
Nej ni svamlar jag mest bara så nu är det nog dags att säga godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar