lördag 16 juni 2012

Inte som planerat

Jag har verkligen sovit kasst HELA den här veckan. Ska bli skönt att sambon går av imorgonbitti. Dock blir han ju inte hemma så länge då han har fått för sig att åka iväg och fiska måndag-onsdag. Så med andra ord blir han hämtad sju på måndag morgon och kommer hem på onsdag kväll. Aja, bara att gilla läget antar jag. Som tur är kommer Malin & Jonathan förbi på måndag. Sen får vi väl hoppas på lite fint väder så man kan vara ute hela dagarna, då går det fort med tre dagar:).
Idag skulle vi egentligen iväg på 30-års kalas. Men eftersom lilleman hade feber inatt och på förmiddagen så fick det ställas in. Så just nu väntar jag bara att på prickarna (vattkoppor) ska dyka upp. Skulle va skönt att ha det gjort INNAN man börjar jobba.
Nej nu ska jag hyra någon tjejfilm tror jag. Får ju passa på när man har tvn för sig själv och barnen ligger och sussar sött i sina sängar;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar