onsdag 30 maj 2012

Mitt i veckan

mår väl lite sådär idag. Har varit förkyld nu ett tag och det tar verkligen på krafterna. Men har i alla fall beslutat mig för att hänga på mina fina arbetskollegor ikväll och gå Blodomloppet. Kan vara mysigt och komma iväg och umgås lite.
I övrigt så är det ganska mycket som händer och är på gång här hemma. Mycket med tomten och altanen som ska fixas, sen har vi både student och en massa födelsedagar som väntar.
Känner att jag inte riktigt kan hålla ordning på allt nu, allt bara flyter ihop. Men har säkert att göra med att det var 9 år sen pappa gick bort i söndags:(. Tycker alltid det är extra jobbigt runt det datumet. Många tankar som kommer smygandes.
Inte hjälper det med att det fina vädret försvann  och jag inte alls har någon lust att vara ute. Det är ju tur att sambon har ledig vecka så Oliver får vara ute med honom. William har fått vara inne med mig för det mesta eftersom han också har varit sjuk.
Nu vaknade lillgossen så det är väl lika bra att ta upp honom. Och snart är det dags att hämta upp storebror på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar