måndag 19 december 2011

Inte min dag

Inte mycket som händer här hemma idag. Har några måsten men orkar inte ta tag i dom just idag.
Längtar som tusan till nästa år då jag SKA komma igång med träningen ordentligt. H ska skriva ett träningsschema åt mig och jag vill komma iväg och träna MINST en gång i veckan. Funderar starkt på bodypump. Har ju rabattkort på gruppträning kvar sen jag gick på stepup och nu måste jag bara kolla om det gäller för bodypumpen också. Skulle vara perfekt att ha 10 gånger betalda nu när man går hemma med lite pengar:).
Nej nu ska jag väcka Oliver som somnade för en stund sen. Han har varit lite små hängig idag så jag kände att jag inte kunde hålla honom vaken ända till ikväll. Men nu måste han upp om han ska kunna sova ikväll;).

1 kommentar:

  1. åh va härligt, ja de tycker jag verkligen du ska göra. jag längtar också tills jag kan börja träna igen, får bli efter nab fött och några månader efter de :) kram

    SvaraRadera