måndag 15 juli 2013

En och en halv månad kvar

Min mammaledighet börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Det är fortfarande inget jag känner är jobbigt eller tråkigt utan det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet. Men det beror nog mycket på att jag kommer ta ut en hel del semester under hösten:). H kommer att fortsätta jobba sin em + helgen så när vi krockar på dom passen ska jag ta semester eftersom jag har så mycket sparat (måste ta ut MINST 12 dagar för att inte komma över kvoten för antal dagar man får har sparade). Sen kommer jag även slänga in föräldraledigt under jul och nyår.
H har haft ledigt 5v och denna vecka jobbar han fm fram till fredag, sen blir han ledig 5v till. Älskar att vi kan vara lediga HELA somrarna om vi vill.
På söndag ska vi åka upp till Jämtland och blir där en hel vecka, ska bli skönt att komma iväg ordentligt. Så snart får man väl börja skriva packlista och börja packa lite smått. Skönt att börja i tid så man slipper stressa dan före.
Nej nu börjar gnällfia ledsna på att sitta i knä så nu ska vi gå ut på tomten och dona lite innan sambon kommer hem från jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar